Lista wyprodukowanych egzemplarzy RWD-5

Znaki rejestracyjne numer fabryczny data produkcji/oblotu pozostałe informacje
SP-AGJ 34 07.08.1930 Prototyp, wyposażony w płaską przednią szybę, brak owiewek kół. Przebudowany w 1933 roku - zmienione podwozie i koła, zamontowane owiewki kół, przednia szyba zastapiona przez wypukłą, zaistalowany silnik Cirrus Hermes IV
SP-AJA 58 1932 Kolejarz I
Poczynając od tego egzemplarza wszystkie RWD-5 miały wypukłą szybę przednią.
SP-AJB 59 1932 Kolejarz II
SP-AJU 67 28.03.1933 Samolot zbudowany jako jednomiejscowa wersja rekordowa RWD-5bis. Na SP-AJU S. Skarżyński dokonał przelotu przez południowy Atlntyk.
Podarowany przez Ministerstwo Komunikacji S. Skarżyńskiemu, przerobiony na dwumiejscowy
We wrześniu '39 ewakuowany na tereny wschodnie - został przejęty przez lotnictwo radzieckie
Poczynając od tego egzemplarza wszystkie RWD-5 miały owiewki kół.
SP-ARP 68 1933 Samolot używany przez Aeroklub Rzeczypospolitej Polskiej
SP-AKZ 69 1933

-

SP-AJP 70 1933 -
SP-LOT 71 1933 Używany przez Polskie Linie Lotnicze "LOT" do listopada 1936. Następnie odsprzedany do lotnictwa sportowego.
SP-ALR 75 16.02.1934 Używany przez Aeroklub Poznański
Poczynając od tego egzemplarza wszystkie RWD-5 miały podwyższone stateczniki pionowe.
SP-ALS 76 16.02.1934 Używany przez Aeroklub Poznański
SP-ALT 77 19.02.1934 Używany przez Ministerstwo komunikacji do 7.11.1934
SP-ALU 78 5.03.1934 Używany przez Ministerstwo Komunikacji
SP-ALW 79 4.05.1934 Używany przez Aeroklub Krakowski
SP-ALY 80 26.04.1934 Używany przez Aeroklub Gdański
SP-ALZ 81 11.05.1934 Używany przez Aeroklub Warszawski
SP-ALX 83 12.03.1934 Legun I
Używany przez Aeroklub Łódzki
SP-LOP 84 1934 samolot używany przez Ligę Obrony Powietrznej i Przeciwgazowej (LOPP).
SP-AMU 87 1934 -
SP-ALN 82 1934 -
SP-BGX nieznany 1937 -

 

Niestety żaden egzemplarz RWD-5 nie przetrwał wojny, dlatego grupa entuzjastów tworząca Stowarzyszenie Lotnictwa Eksperymentalnego EAA991 z Eugeniuszem Pieniążkiem na czele postanowiła zbudować replikę tego samolotu. Prace nad nią zaczęto w 1996 roku w Bielsku-Białej. Jest ona trochę cięższa od oryginału ze względu na konieczność wykonania mocniejszej konstrukcji kratownicowej. Nowy samolot oznaczony jako SP-LOT, oficjalnie oblatany został 26 sierpnia 2000 roku.